Saç Ürünleri

Ketoral Şampuan

Yoğun kepek veya bunun sebebi olabilecek sebore sorunu şampuanlarla düzelse de tedavi kalıcı olamaz ve tekrarlar,kalıcı seboreik dermatit tedavisi ve yoğun kepek sorununun çözümü için daha etkili ürünler kullanılmalıdır.
Ketoral şampuan

İçinde temizleyiciler yanında ketokonazol denilen mantar öldüren madde vardır.

Kepek oluşumunda mantarların etkiside olduğu için yoğun kepek durumunda tedaviye ketoralde eklenir.

3 hastalıkta tedavi amacıyla kullanılır

1-Kepek

2-Seboreik dermatit.

3-Pitriyais verzikolor

Ketoral şampuan nasıl kullanılır?

Bu ilacı doktor tarafından teşhis edilmemiş cilt rahatsızlıklarında kullanmayınız.

Şampuan formdaki Ketokonazol topikal’i ise kullanmadan önce kutusunu iyice çalkalayınız. Saçın veya derinin hastalıklı bölgesini su ile ıslatınız, iyice köpürtünüz Saçı veya hastalıklı bölgeyi köpüklü olarak 3 – 5 dakika bekletiniz ve sonra bol su ile durulayınız.

Ketoral şampuanı belirtilerinizde iyileşmeler görülse de tam olarak doktorunuz tarafından belirtilen sürenin tamamı boyunca kullanınız. Enfeksiyon tamamiyle temizlenmeden de belirtilerinizde iyileşmeler görülebilir. Haftada 2-4 kez rutin kullandığınız şampuanınız yerine kullanınız.

Eğer 2 hafta içerisinde belirtilerinizde herhangi bir iyileşme görülmezse veya belirtileriniz kötüleşirse doktorunuza başvurunuz.

diğer ilaçlı cilt ürünlerini kullanmayınız.

Ketoral şampuanın yan etkileri

kaşıntı, yanma veya tahriş

saçlarda yağlanma veya kuruma

DeliciousDiigoStumbleUponTumblrBlogger PostFriendFeedLiveJournalLinkedInRedditShare

53 Yorum “Ketoral Şampuan”

  • emine diyor ki:

    Hocam Merhaba nolur bana yardımcı olun 5 aylık hamile 25 yaşında bir bayanım 2 ay önce denize gittim bir kaç gün sonra bütün vucudumda kızarıklık ve kaşıntı başladı özellikle sırtim felaket durumda hastanede yattım mantar dediler ketoral şampuan ve krem verdiler hiç bir işe yaramadı aynı şekilde devam ediyor ne yapmalıyım doktor bey
    Op.Dr.Atilla KAYA
    dermotto losyon ve seboderm şampuanı deneyebilirsin

  • ebru diyor ki:

    merhaba benim saçlarım çok yoğun bir şekilde dökülmeye başladı ve hafif kepek oluştu doktora gittim bana ketoral verdi 2 3 aydan fazla kullandım ama çok yoğun bir şekilde kepek oluştu saç diplerimde kaşıntı ve yağlanma oluştu her gün duş almama rağmen saçlarım çok kötü hale geldi 1 hafta önce doktor bırakmamı söyledi bıraktım ama hala aynı durumda saç derim bana saçlarıma iyi gelecek saç derimin düzeleceği bir şampuan ya da ilaç iyi olacak bir şeyler önerir misiniz?
    Op.Dr.Atilla KAYA
    biotin 10 mg kullanabilirsin.saç diplerine badem yağı ile bakım yapabilirsin

  • Cansu diyor ki:

    Merhaba. Benim saçım uzun zamandır aşırı dökülmekteydi. Küçüklüğümden beri olduğu ve kellik oluşmadığı için heralde normaldir demiştik. ama son zamanlar daha fazla dökülmeye başladığından doktora gitim ve doktor Ketoral şampuana bepanthen ampül karıştırıp saç diplerine uygula dedi. Daha sonra kuru saç diplerime dermovate adlı ilacı uygulamamı söyledi. Bunlardan sonra saç dökülmem hatrı sayılır %80 azaldı. Bu ilaç tedavisi ne içindi ? saç derimde mantar mı vardı ?
    Op.Dr.Atilla KAYA
    seboreik dermatit olabilir.ama biotin alarak saç kaliteni artırsan iyi olur

  • Safinur diyor ki:

    Hocam merhaba,benim yaklaşık 6 7 senedir saç derimde mantar var.doktorum ketoral şampuanı verdi uzun zamandır kullanıyorum ama hala devam ediyor sizce ne yapmalıyım ?
    Op.Dr.Atilla KAYA
    Mantarda en etkili madde climbazol dür climbazol içeren şampuan kullanın

  • hande diyor ki:

    Hocam Merhabalar öncelikle ilginize alakanıza teşekkür ederim.Hocam benim saçımda yaklaşık – 5-6 senedir egzama var saç derimde büyük büyük pul pul kepekler ve kaşıntı var gitmediğim doktor kullanmadığım ilaç kalmadı ne olur bana kesin çözüm bir öneride bulunun artık dışarıya çıkmakdan çekiniyorum insanların yanında saçımı açamıyorum ve şimdi ilerledi kulaklarım ve yüzüme inmeye başladı ne olur ACİLLL YARDIM EDİN ..Teşekkür ederim şimdiden
    Op.Dr.Atilla KAYA
    O kadar yaygınsa dermatologla görüşmelisiniz

  • Yaşar diyor ki:

    Kafamda sivlce gibi bişey çıkıyor. İlk başlarda biraz ağrıyo, büyümeye baslaıyo sonra yavaş yavaş küçülüyo, daha sonra saçım dökülüyor ne yapmalıyım. Yardım edin lütfen.
    Op.Dr.Atilla KAYA
    Kıl dibi iltihabı olabilir ve iltihap köke zarar verebiliyor. Dermatologla görüşmelisiniz.

  • isimsiz diyor ki:

    Ketoralı vücuduma sürdüm bir kaç güb sonra küçük kırmızı benekler çıktı kaşınıyor normalmi acaba
    Op.Dr.Atilla KAYA
    Normal değil allerji yapmış olabilir doktorunuzla görüşün belki değiştirir.

  • asya alya diyor ki:

    Bunun icin onerebileceginiz sampuan veya baska birsey var mi
    Op.Dr.Atilla KAYA
    saçınızda kepek ve yağlanma varsa seboderm kullanabilirsiniz.kuruluk yapmaz

  • asya alya diyor ki:

    Benim sac dibimde kizariklik var ve sac diplerim aciyo doktor ketoral ve betnovate verdi ama ketoral cok sac dokuyo sac dokulmesink nasil engellerim bide sac dokulmesi ketoraldan mi kaynaklaniyor
    Op.Dr.Atilla KAYA
    Ketoralin içinde ketokonazol var onun yerine climbazol içeren şampuan kullanın bu tür sorunla karşılaşmazsınız diğer taraftan climbazol daha etkilidir

  • burak diyor ki:

    Hocam merhaba. Benim sac derimde mantar var. Doktora gittim bana mantara karsi farklı şampuanlar önerdi ve bunlari sirayla kullan dedi. Çünkü mantarlar belli bir süre sonra bagisiklik kazaniyormus. Nitekim de öyle oldu. Ben konazol şampuani kullaniyorum. 1 ay kullandim ilk once mantar olusumunu kesti ancak sonra tekrardan basladi. Degistire degistire sampuan kullanmak dogru mu sizce ve hangi sampuanlari kullanmaliyim. Simdiden Teşekkür ederim.
    Op.Dr.Atilla KAYA
    seboderm şampuan kullanabilirsin

Yorum Yap Soru Sor

kecoa

Arama
Saç Biti Tedavisi