Saç Ürünleri

Procapil

Procapil minoxidil ve finasteridden sonra saç dökülmesi tedavisine özel geliştirilmiş etkinliği bilimsel olarak kanıtlanmış bir maddedir.Procapil solusyon

2007 yılında Fransız Sederma Pharmanın AR-GE laboratuarında saç üzerine geliştirilmiş bir üründür.Saç dökülmesi tedavisinde kullanılan diğer 2 bilimsel madde (minoxidil ve finasterid) başka hastalıkların tedavisinde tesadüfen fark edilmişken procapil bu iki maddenin ortak özelliklerini barındıran ve saça özel geliştirilmiş bir maddedir.

Procapil saç dökülmesi üzerinde 3 farklı etkiye sahiptir;

1-Saç kökünü uyarma ve saçı besleyen damarlarda genişleme etkisi;procapilin daha potens bu etkisi sayesinde % 5 minoxidile eşdeğer sonuç % 3 procapil solusyonuyla elde edilebilmektedir.

2-DHT oluşumunu engelleyici etki;bölgesel olarak 5-alfa redüktazı engelleyerek DHT nin saçlı derideki yoğunluğunu azaltır.Bölgesel etkili olduğu için finasterid gibi cinsellik üzerinde yan etki oluşturmaz.

3-Kök etrafında bariyer etkisi;Oluşabilecek DHT nin köke ulaşmasını engelleyen kollegen bariyeri oluşturarak DHT nin köke vereceği zararı hücresel düzeydede engeller.

Tüm bu etkilerine rağmen procapilin saç dökülmesini engelleyici ve tüyleşmiş saçlarda kalite artışı sağlama etkisi % 92 düzeylerinde kalmaktadır.En çok kullanılan minoxidil + finasterid kombinasyonu (%94) kadar yüksek başarı elde edilemese de tek ürün kullanım kolaylığı ve cinsellik üzerinde yan etki oluşturmaması avantaj sayılabilir.

Procapilin diğer hammaddelere en önemli dezavantajı minoxidilden çok daha pahalı olmasıdır.Etken maddenin pahalı olması sebebiyle bir çok bitkisel karışıma çok düşük oranda katılmaktadır ancak bu oranlarda etki beklenmemelidir.Procapil ile ilgili bilimsel çalışmalar değişik oranlarda yapılmış ve etkili en düşük yoğunluğun  % 3 olduğu tesbit edilmiştir.Procapil içeren solusyon alırken % olarak yoğunluğundan emin olunmalıdır.

Ayrıntılı bilgi  procapil.com.tr   den alınabilir

DeliciousDiigoStumbleUponTumblrBlogger PostFriendFeedLiveJournalLinkedInRedditShare

170 Yorum “Procapil”

  • Maviş diyor ki:

    hocam bişey sorucaktım hairforte sprey’i sabah ve aksam uyguluyoruz ya sabah ve aksam uygulamalarında kac saat aralık olmalı ? var mı böyle bi kural ?
    Op.Dr.Atilla KAYA
    çok önemli değil etki süresi 4-5 saattir

  • Sarı Öztuğ diyor ki:

    Hocam çok önemli bişey sorucam babam kel ama arka tarafta ensede anadan doğma saçları duruyor mesela bende genetik dökülme başladı diyelim şakaklar falan hafiften açıldı ve saç ektirmek istiyorum . Babamla konuştum onun ensesindeki (arka taraftaki) saçlarını alıp bana ekerler mi acaba ? böyle bişey mümkün mü ? :) yani babamın saçını bana ektirmek istiyorum :)
    Op.Dr.Atilla KAYA
    hooop dur bakalım babanın az miktarda saçı kalmış onuda sana mı verecek :)
    başkasından saç nakli yapılmaz

  • gökhan diyor ki:

    hocam merhabalar ben 25 yasındayım ve saç ekimi operasyonu gerceklestirdim 3 gün önce …ek takviye olarak x pecia yı kullanıyorum 20 gün sonrada spectral f 7 yi kullanıcam ..o spreyin yerine hairforteyi kullansam olurmu ? ikinci sorum ise x peciayı ilk 3 ay her gün 2 adet sonra 4 5 yıl boyunca her gün 1 adaet kullansam bişey olurmu saglıgım için ? tesekkür ederim
    Op.Dr.Atilla KAYA
    sakıncası olmaz kullanabilirsiniz, spectralin uzun vadede etkisinin azalmasını engeller

  • adem diyor ki:

    merhabalar doktor bey ben yaklaşık 2 haftadır procapil içeren sprey ve yanında xpecia tablet kullanıyorum ilk hafta saç dökülmem durdu diyebilirim fakat ikinci haftaya girdiğimde tekrar artmaya başladı günde 100 adete yakın ne yapmalıyım? birde procapil spreyi kullandıktan sonra saça başka birşey uygulanabilirmi?
    Op.Dr.Atilla KAYA
    başka bir şey derken ne kastteddiniz bilemiyorum ama jöle toppik gibi ürünler kullanabilrisiniz.

  • nrpr diyor ki:

    24 yaşında bekar bir bayanim etrafimdaki normal sac oranlarına gore benim saclarim onların çeyreği kadar bile değil.hic bi zaman çok sik olmadı ama son iki yildir yarısından fazlası döküldü yerine çıkan küçük saçlarda uzamadan dökülüyor.10 ay sonra dugunum var en azindan biraz toparlanmasini diliyorum.kullanmam için bir urun onerebilirseniz çok sevinirim.ve mezoterapi yöntemi ne derece sonuç vriri sizce tteşekkürler.
    Op.Dr.Atilla KAYA
    B7 vitamini veya tercihen xpecia tablet kullanın mezoterapiye boşa para vermeyin

  • yasin diyor ki:

    Hocam eczaneden propecia tabet almak icin receteye ihtiyac var mı? Birde sizce xpecia mı daha iyi yoksa propecia mı? Tesekkurler.
    Op.Dr.Atilla KAYA
    propecia reçetesiz satılır, etkileri yaklaşık aynı ama xpecia yan etki yapmaz

  • davut diyor ki:

    Merhaba hocam benim sacla ilgili sorunum yok yaşım 28 . sakalım çıkmıyor. Bunun için onerebileceginiz bir ilaç varmı acaba.tesekkurker
    Op.Dr.Atilla KAYA
    ilaçla sakal çıkmaz boşa para harcamayın

  • yusuf diyor ki:

    hocam merabalar yaşım 21 ,,3 yıldır şaçlarım dökülüyor şakak bölgemde kalmadı bircok ilaç denedim,bitkisel yağlar ama faydası olmadı,saç dökülmesi psikolojik bir sorun aldı,,ne yapmalıyım?
    Op.Dr.Atilla KAYA
    en iyi saç ilacı diye bir sayfa olacak orayı inceleyin aklınıza yatan kombinasyonu kullanın

  • yusuf diyor ki:

    Merhabalar hocam 21 yaşındayım ve 3 yıldır saçlarım dökülüyor.birçok ürün kullandm faydasını göremedm,bitkisel yağlar kullandm.yine dökülme durmadı,,ve dökülme artık psikolojik bir sorun haline geldi..hocam ben napmalıyım?
    Op.Dr.Atilla KAYA
    son olarak hairforte sprey ve xpecia tableti birlikte kullanın eğer onlardan da cevap alamazsanız yapacak bir şey yok anlamına gelir

  • semih yar diyor ki:

    hocam 18 -19 yaşlarında saçı korumak için
    saça ne gibi tedaviler yapılabilir
    Op.Dr.Atilla KAYA
    korumak deken ne demek istediniz bilmiyorum ama dökülme varsa bilimsel ilaçlar kullanın,

Yorum Yap Soru Sor

sapi